REKLAMACIJE
Sukladno čl. 10. st. 4. Zakona o zaštiti potrošača (“Narodne novine” 19/22), obavještavamo potrošače da prigovor kojim iznose svoje nezadovoljstvo na pruženu uslugu mogu podnijeti u pisanom obliku i to poštanskim putem na adresu:
PROVitalis, obrt za masažu
Ulica kralja Tomislava 22
Hrašćica
42000 Varaždin
Prigovor se također može podnijeti na e-mail adresu: info@pro-vitalis.hr
Sukladno čl. 10. st. 6. Zakona o zaštiti potrošača (“Narodne novine” 19/22), odgovor na pisani prigovor potrošača dat ćemo u pisanom obliku najkasnije 15 dana od dana primitka prigovora, pa molimo da nam u svom prigovoru navedete svoju poštansku ili e-mail adresu za dostavu odgovora.
Za telefonske upite, komentare, sugestije i prigovore stojimo na usluzi i na info telefonu 099/683-0550.
Pravo na reklamaciju
U slučaju reklamacije na uslugu, pogreške kod prijenosa podataka ili nekog drugog nedostatka, molimo Vas da nam se javite u roku od dva radna dana od realizacije usluge. Kupac je dužan uputiti reklamaciju i to e-mailom na info@pro-vitalis.hr, telefonski na 099/683-0550 ili pismeno na adresu sjedišta u zakonskom roku od 14 dana.